Kto sme?
Sme nadštandardná fullservisová realitná kancelária, tvrdo pracujeme na tom, aby sme boli jednotka na trhu v kvalite našej práce a spokojnosti klientov.
Chceme nielen skvelé výsledky, ale potrpíme si aj na tímovú chémiu, vďaka ktorej pondelky nie sú vôbec zlé :-)
Chceme tím, kde sa nestagnuje. Aby sa nebudovalo len meno značky, ale vytvoriť každému členovi tímu podmienky, aby sa neustále zlepšoval a rástol. Miesto, kde sa napĺňajú dlhodobé pracovné vízie.
Náplň práce:
- príprava a spracovávanie podkladov
- zapojenie do realizácie projektov
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
- každodenná administratívna a organizačná podpora nadriadeného
- organizácia obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
- materiálne a organizačné zastrešovanie chodu recepcie
- vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
- zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní
- evidencia nových klientov a ich zapisovanie do databázy
- práca s inzerčnými portálmi
- komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
- zabezpečovanie čistoty a dokonalého stavu kancelárie (nejedná sa o klasické upratovanie, máme upratovačku, ale o zabezpečenie a dohliadanie na upratovania a v prípade, že sa niečo náhle znečistí, upratanie)
- dopisovanie údajov klientov pri vytváraní zmlúv zo vzorov zmlúv
- šírenie optimizmu
Výsledok práce asistentky v Arvin & Benet je spokojný, dobre naladený klient,v čistej, dobre zásobenej kancelárii, odbremenený nadriadený a projekty, ktoré sa hýbu.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Okrem chuti do práce a pozitívnemu prístupu k práci a životu od kandidátky očakávame:
- zdravý sedliacky rozum a dobrý úsudok
- reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a tomu sa musí prispôsobiť biznis oblečenie a vystupovanie)
- komunikatívnosť
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- ochota učiť sa (hľadáme špongiu :-)
- zmysel pre detail a koncovku (dokončovať veci)
- schopnosť samostatne sa púšťať do akcie (nerobiť len to, čo sa vyslovene povie)
- loajalita
- odolnosť voči stresu
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa aktuálnym stavom
- dobré organizačné schopnosti
- ak neviete šoférovať alebo nerozprávate dobre anglicky, musíte byť extra dobrá, aby sme si vás vybrali :-)
Čo ponúkame:
- dynamickú prácu, kde sa stále niečo deje a neupadá sa do rutiny
- atraktívne a ergonomické pracovné prostredie
- výborná pracovná atmosféra bez kyslých tvárí :-)
- značku, na ktorú môžete byť hrdý
- rozvoj a vzdelávanie
- atraktívne platové ohodnotenie (1 000 a viac eur netto – všetko záleží od toho, čo nám kto do firmy prinesie, akú mieru zodpovednosti si vie odkrojiť)
- možnosť kariérneho rastu, buď na pozíciu obchodníka s nehnuteľnosťami alebo výkonnú asistentku s rozhodovacími právomocami
- prácu so zaujímavou a inšpiratívnou klientelou
- príspevky na šport
- prácu, kde človek po sebe vidí výsledky a spätnú väzbu od spokojných klientov (na rozdiel od korporácií)
Miesto výkonu práce:
Záhradnícka 30, Bratislava. Výborná centrálna adresa s bezproblémovým parkovaním.
Pracovná doba:
9:00 – 17 30, od pondelka do piatku. V rámci psychohygieny si radi držíme víkendy a večere pre voľnočasové aktivity, ale ak si to situácia vyžaduje, ostávame dlhšie či cez víkend. Zriedkavo sa to vyžaduje od asistentky, ale je fajn mať sa na koho spoľahnúť.
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1O00 € brutto pri plnom úväzku.
Kontakt:
Ak máte pocit, že by sa vám u nás páčilo, zašlite nám prosím životopis s aktuálnou fotografiou na adresu kariera@arvinbenet.sk. Motivačný list výhodou. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.